صفحات

۲۶ مرداد ۱۳۸۹

من هم وبلاگ نویسی را شروع کردم ...

در نهایت امروز تصمیم گرفتم یک وبلاگ برای خودم درست کنم. جایی که می تواند مانند یک دفترچه ی یادداشت باشد. هر مطلبی را که خوشم بیاید اینجا قرار میدهم. شاید نوشته ای از خودم باشد، شاید هم یک خبر دانشیک باشد. یا یک بحث فلسفی و منطقی. هر چیز. ملاک این است که نظرم را جلب کند. 

تلاش می کنم ظاهر وبلاگ را بهتر و منظم تر کنم و بخش های مختلف را اضافه کنم. بی گمان این کار زمان می برد ولی کوشش من این است که زودتر همه موارد را آن طور که می خواهم و فکر می کنم بهتر است، دگرگون و بازسازی کنم و هر چه سریعتر به قرار دادن مطالب مورد نظرم بپردازم.


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

2 نظرات:

ناشناس گفت...

a new step Write, very will

خواننده مطالبت خواهم بود.

ناشناس گفت...

درود بر شما
این کاری بس بزرگ است

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 وبلاگ شخصی داریوش رهازاد.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده